maandag 27 oktober 2014

Scheepjes cal 2014 week drie


Wat een heerlijk project om te doen je wordt er zo vrolijk van! Week drie is in middels af maar ik gun
mijzelf de tijd niet om even een stukje op mijn blog te schrijven.
Ik vind verslaving zo`n rot woord is het een obsessie? Zo zou ik het ook niet willen noemen Passie? Ja, dat is het goede woord denk ik passie voor haken voor kleur voor alles wat met haken te maken heeft.

In week drie heb ik de restjes verwerkt van week twee want we zijn tenslotte zuinig met ons katoen zo komen alle kleuren overal nog eens terug in de deken.
Zo heb ik pakket twee ook besteld zodat ik na deze deken het nog een keer dunnetjes over kan doen het is moeilijk om het pakket dicht te laten maar ik heb het veilig opgeborgen zodat ik de verleiding kan weerstaan, ik lijk wel een kind bij een koektrommel!

Week vier is al in wording ook weer een heerlijk patroon om te doen hoe dit gaat worden dat laat ik de volgende keer zien.




1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...