dinsdag 21 oktober 2014

Scheepjes cal 2014 week twee.


Week twee de popcornsteek!
Een leuke steek die er mooi uitspringt verwerkt in een leuk patroon voor dat ik het wist had ik zes stuks af.

In het pakket zitten heerlijke kleuren waarvan deze kleur één van mijn favoriet is.


Na het haken komt het blokken en dat is nou niet bepaald mijn hobby maar toen zag ik dit vernuftig plankje voorbij komen en is spannen met spelden nu verleden tijd ! Blokken is kinderspel geworden.
Gemak dient de mens zegt men wel eens en dat gaat hier wel bij op daarom ben ik blij dat ik het besteld heb.

7 opmerkingen:

  1. Hi, Is dit het plankje van Skattewol? Ik heb deze namelijk ook maar ik kom niet goed uit met mijn vrieskasten. Deze zijn ca 17,5 cm groot en als ik ze wil blokken op de plank dan moet is ze heel erg uitrekken. Wat is de maat van jou vierkanten?

    Groetjes,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Annemarie,

      Mijn vierkanten zijn zelfs 16.5 cm En ik ga ze ook niet verder uit rekken dat vindt ik niet mooi.
      Ik ben een vrij vaste haakster ook met een naald groter maakt niets uit misschien een cm. Ik laat het maar zo. Ik maak wel een een brede sierrand om de deken. :-) Het plankje is inderdaad van Skattewol.

      Verwijderen
  2. The week 2 square definitely needed blocking. But this square is also my favorite so far. Happy CAL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo!
    Goed haken met de CAL! Ik zamel elke week de nieuwe patroon, mischien maak ik de deken ook, maar later.
    Nu maak ik een heel groete deken met een leuk Harlequin patroon, je kunt de deken op mijn blog zien. :)
    Ik ben benieuwd hoe de CAL deken zal worden!
    Good luck met jouw deken!
    Liefs,
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ik ga je blog zeker bekijken..Ik ben zeer benieuwd. :-)

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...