dinsdag 4 november 2014

Scheepjes cal 2014 week vier


Veel bloemen in week vier !
Een leuk patroontje waar je alle kanten mee op kan, bloemen geven immers veel inspiratie aan kleur, zelf heb ik weer aan rest verwerking gedaan veel paars met groen en hier en daar licht geel. Ik heb niet zo`n vast kleur schema als mijn gevoel zegt dat het kan dan gooi ik de kleuren gewoon door elkaar en bij het in elkaar zetten van de deken worden de blokken verspreid en komt elke keer een combinatie terug.

Scheepjes cotton 8 bevalt mij uitstekend het haakt lekker weg de kleuren zijn prachtig en samen met de leuke patronen geeft het mij inspiratie om wat te experimenteren met kleur in week vijf.
Maar daarover volgende keer meer. :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...