donderdag 26 juni 2014

Zomer-bloemen


Niet echt een zomers klusje een lampenkap pimpen je gebruikt immers haast geen lampen omdat de zomeravonden lang zijn, maar je moet nou net een leuke kap op de kop weten te tikken in de kast van mijn ma die zij weer veelvoudig in de uitverkoop van Xenos had gescoord.


Ik heb mijn bollen Stylecraft weer uit de zak gehaald en heel wat dubbele bloemetjes gehaakt voor een bloemenrand om de kap dit kwam mooi uit met het motief van de lampenkap.


Na dat de bloemen klaar waren heb ik nog wat blaadjes gehaakt en het geheel op de lampenkap geplakt gewoon met Velpon omdat dit nog het beste plakt en het randje met pegeltjes heb ik besteld bij een fournituren zaak voor danskleding.

Deze kap verdiende een mooie lampenvoet die ik ook bij Xenos heb gescoord en toen ontstond het probleem "de lamp" paste nu niet meer op zijn plek door de bloemenrand en de grote van de lampvoet, er moest een ander plaatsje gezocht worden. Een krukje gevonden met een verweerd uiterlijk bij eeeh ja...weer bij Xenos (het wordt een beetje voorspelbaar) en daar om heen heb ik granny-overtrek om heen gehaakt. Het probleem opgelost!


Ik was een beetje te enthousiast geweest met bloemen en blaadjes haken dat ik er nog een paar over had en deze heb ik verwerkt in een kussen van resten Stylecraft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...