vrijdag 4 april 2014

Één jaar bloggen

Al een jaar voorbij! Een heel jaar weg-gehaakt en tussendoor wat andere werkjes.
Nu deze blog één jaar bestaat betekend ook dat mijn oma alweer één jaar niet meer onder ons is en van mijn oma heb ik heel wat creativiteit geleerd en geduld om haken te leren toen ik 10 jaar oud was en alles wat ik maakte vond zij prachtig!

Haar overlijden heeft er toegeleid dat ik met deze blog ben begonnen als een soort ode voor de vele uurtjes haken op de bank.
En ik ga door met creëren! Helaas kan ze mijn fleurige werkplaats niet zien maar vast en zeker dat ze het prachtig gevonden zou hebben.

3 opmerkingen:

  1. Wow een jaar alweer! Vooral doorgaan! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vooral lekker doorgaan, ik geniet van je leuke blog. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je eerste blogverjaardag! Ga zo door!

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...