maandag 24 maart 2014

Een nieuw hoedje voor de lampenvoet

Tipje van de sluier!

Ik ben al een tijd in het bezit van een houten gedraaide lampvoet die mijn ouders met hun trouwen kado hebben gekregen en een aantal jaren staat hij met een een te klein hoedje licht te geven en terwijl
ik kijk naar de lampvoet kijk bedenk ik dat er heel wat lampenkappen de revue gepasseerd zijn elk tijdgeest had wel een passende kap en nu is het tijd dat de lampvoet vergezeld wordt van een nieuw passend hoedje.

Natuurlijk ben ik naar Xenos (één van mijn favoriete winkels ) gegaan om op zoek naar een grote lampenkap en gevonden met een maat van 1m50 omtrek! Gewapend met kap op de terugweg even langs de Zeeman omdat ik daar in mijn ooghoeken hele leuke vrolijke bollen acryl zag liggen in mijn kleuren en zoals altijd als je op weg naar de kassa bent doe je wel eens een laatste-moment aankoop zoals deze leuke sterknoopjes, opeens was het idee geboren hoe ik dit project ga aanpakken met als gevolg dat ik een hoop granny squars en bloemetjes moet gaan haken, ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken!

It`s time to create!




4 opmerkingen:

  1. leuk hoor en mooie kleuren, maak er wat moois van

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal al heel erg vrolijk uit, dat wordt vast een heel mooie lamp!! Succes ermee en ik en benieuwd wanneer we het resultaat kunnen bewonderen. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...