woensdag 11 december 2013

Hippe kerstversiering haken haakpakket test

Een tijdje geleden verkocht het Kruidvat haakpakketjes voor een leuk prijsje maar is de verpakking leuker dan de inhoud en krijg ik waar voor mijn geld?

Ik heb het kerstmannetje helemaal volgens het patroon gemaakt zonder extra versieringen en toevoegingen.

Inhoud:
In deze kerst editie zit acryl een (plastic) haakpen,vulling en een boekje verpakt in een luxe verpakking.
De plastic haakpen kan je gelijk aan de kant schuiven en je gewone haakpen er bij pakken met wat geduld is het acryl best bruikbaar maar het heeft de neiging tot pluizen en lussen en in mijn geval zat er niet genoeg rood in het pakket, gelukkig had ik ongeveer die kleur nog liggen en kon ik het kerstmannetje afmaken.

Het boekje is lux uitgevoerd met harde kaft en de patronen zijn duidelijk beschreven en worden ook nog extra geïllustreerd met foto's zodat het voor een beginnende haker heel goed te volgen is. Buiten de kerstman staan er nog een aantal leuke patroontjes in het boekje.

Conclusie
Het boekje is voor iedere haker en haakster een leuke aanvulling maar het garen en haaknaald zou ik laten liggen.

krijg ik waar voor mijn geld?
Ja en nee Je hebt voor €5,99 heb je een aantal duidelijke patroontjes in een lux uitgevoerd boekje en je bent even van de straat maar het materiaal mag beter en ruimer berekend worden om teleurstellingen te voorkomen.

Is het de moeite waard om het te maken?
Ja dat is het wel want je hebt een leuk kerstmannetje om op te hangen.

  
 

1 opmerking:

  1. Leuke test! Jammer dat er net niet genoeg materiaal in zat, zeker voor beginners die zo'n pakketje kopen is dat dan wel een afknapper. Maar gelukkig had je nog wat liggen in dezelfde kleur. Toch grappig, zulke setjes voor die prijs. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...