donderdag 22 januari 2015

Kleurig rest verwerken.


Rest verwerking! Wat kan een haakster toch overhouden van verschillende projecten dat het eigenlijk zonde is om het te laten liggen.
Net niet genoeg om een project te beginnen en teveel voor een klein projectje al surfend op internet kwam ik een leuk idee tegen voor een gordijn.

Aangezien dat in mijn nieuwe huis, mijn andere gehaakte gordijnen helaas niet passen moeten er weer nieuwe gemaakt worden.
Eerst maar eens het patroon uitproberen voor een smal en lang uitgevallen raam daar kan ik mooi mijn restjes voor gebruiken en als het patroon goed uitvalt dan ga ik beginnen voor de ramen in de huiskamer en slaapkamer.


En zo moet het dan worden in aangepaste versie voor de voordeur en slaap en huiskamer.


Ik begonnen! Ze noemen het monnikenwerk haken van de hele en halve bloemen en al hakend pak ik de kleuren waar ik op dat moment zin in heb, zo ontstaan de combinaties voor de bloemen wat ook nog therapeutisch werkt gewoon in het wilde weg bloemen haken met een kop thee muziekje aan wat wil een mens nog meer.....

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...