zondag 13 juli 2014

Witte zondag


Soms heel soms ben je naar iets opzoek wat maar niet op je pad komt! Te kort niet de juiste kleur te klein niet genoeg haakjes hoge eisen? Misschien wel maar als ik iets in mijn hoofd heb is dit weer niet gangbaar tot dat ik opzoek was naar haakkatoen op internet en dit rek tegen kwam, ik kan je alvast verklappen dat de koop van haakkatoen niet is doorgegaan omdat ik de perfecte rek per toeval heb gevonden.

Met één klik heb ik gevonden wat ik zocht! yeah! hoera! klikerdeklik en het rek is van mij, nog een paar daagjes wachten op de postbode en die kwam aan de deur met ruim één meter vijftig. Na dat ik de verpakking er af had gehaald kwam de geur van nieuw en verf je tegemoet wat een lekkere geur is dat toch!

Nu nog ophangen! Een mooi klusje voor mijn pa die zijn best heeft gedaan. Het rek hangt mooi boven mijn bank nu nog een beetje kaal maar daar komt verandering in, het leukste vindt ik het balletjurkje die ik heb gekocht voor nog geen drie euro.

Maar eerst nog een leuk gehaakt kantje om de plank en dat maak ik van het haakkatoen waar ik dus naar op zoek was maar nu uit de lade van mijn ma heb gehaald. Durable is pure nostalgie ik weet niet beter of mijn ma heeft heel wat bollen op gehaakt aan gordijnen,spreien, tafelkleden, pannenlappen en wat nog meer. Ik ben nu bezig om een kanten rand te haken van meer dan twee meter zes een leuk ontspannend klusje voor de zondag en de dagen die komen gaat.

3 opmerkingen:

  1. Gaaf rek en fijn dat je helemaal happy bent! Ben heel benieuwd naar het randje! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo'n rek. Maar durable bestaat nog steeds hoor. Ook in het "gewone" katoen zoals catania of phildar. Durable coral heet het, als ik mij niet vergis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Lijkt me eigenlijk superhandig om allerlei frutsels aan te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...