woensdag 19 maart 2014

Je hebt post! Hoe leuk is dat!

Ik heb een nieuw "nou ja nieuw" voor mij een nieuw fenomeen ontdekt Snailmail! Slow-post dus geen mailtje nee...echte post wat ruikt naar papier en lijm waar aandacht aan besteed is met knutseltjes en leuke dingetjes.
vandaag heb ik mijn eerste snail mogen ontvangen en vandaag is mijn eerste snail op de bus gegaan ik heb vernomen dat de ontvangster van blauw en delfblauw houd en heb daarom een thema snail er van gemaakt hopelijk valt het in de smaak.

Mijn ontvangen snail mag ik nog geen foto's van plaatsen omdat de THE SECRET SCAVENGER HUNT! nog volop aan de gang is en mijn hunt nog helemaal in de stijgers staat, alles moet een verassing blijven TOP SECRET zelfs...:-)

Heerlijk dat geritsel van papier stickertjes kleurtjes en de geur van lijm alles mag en kan ik word er vrolijk van en hoe leuk is dat als de ontvangster er ook helemaal blij mee is!

Hopelijk mag ik nog veel post sturen en ontvangen..





2 opmerkingen:

  1. Wow! Wat een mooie snailmail. Daar gaat de ontvanger vast en zeker heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het nog nooit gedaan maar zie het inderdaad ook hier en daar voorbij komen. Wat een leuks allemaal, heerlijk al die zelfgemaakte/gepimpte spulletjes. Dit van jou ziet er ook zo leuk uit.
    Veel plezier met alle post. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...