zondag 23 februari 2014

Rommel zondag, kleur en inspiratie

Alweer een zondag! Zondag is echt zo`n rommeldag althans bij mij is dat wel het geval wat opruimen en dan de rest van de dag aan je hobby besteden. Er is van de week een heerlijke kleurdoos bezorgd met hele mooie kleuren in een ouderwets zilverkleurige blik met opgeplakt etiket dan gaan mijn gedachte terug in de tijd dat mijn oma nog leefde die had van mijn opa (die ik helaas nooit heb gekend) ook zo`n soort kleurdoos en daar mocht ik als kind mee kleuren waar die bewuste doos is gebleven? Ik weet het niet, maar deze nieuwe doos komt een beetje in de buurt en wat wordt ik blij van de kleuren en naar nieuw geurende potloden.

Één van de tijdschriften die ik met plezier lees is Simply Crochet de Engelse uitgave voor wat inspiratie dit keer zit er een mega knoop bij die mij weer de nodige inspiratie geeft voor een nieuw haakproject maar eerst mijn granny-stripe deken af maken.

En de grootse verrassing is wel het leuke papier pakketje die een vriendin mij toestuurde. Ik ben gek op gekleurd papier ook daar ga ik een projectje voor verzinnen.

Back to the 70 met deze cactussen deze kon ik niet laten staan mijn associatie is terug naar de jaren 70 vooral met de oranje gele pot er omheen en samen met de kleine cactus is het een vrolijk stel en tijdens de Zeeman ronde zag ik deze leuke gekleurde knopen voor mijn toekomstige haakproject.

Op dit moment terwijl ik dit blogje zit te typen schijnt de zon, nog een staartje verplicht werk wegwerken en ik kan lekker rommelen met al deze vrolijke kleuren.
Kan het elke dag maar zo`n rustige zondag zijn!

1 opmerking:

  1. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit! heerlijk...groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...