woensdag 19 februari 2014

Budget pimpen.

Vandaag mijn hal een beetje gepimpt op budget wijze Xenos,Action,Blokker en de Hema waren mijn doelwit en ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben.

Het Barok-tafeltje komt bij Xenos vandaan fotolijstje had ik al in het bezit komt van de Action en daar heb ik een stukje Pip behang in gedaan die ik nog over had van mijn kamermuur, de mega kitsch bloemen en vaasje ook van Xenos komt uit mijn voorraad en de plasticbloem die als pen dienst doet een pen in de hal is echt heel handig! Vraag mij niet waarom maar het staat leuk en is gekocht bij Blokker en het rose paarse blikje mocht ik na betaling meenemen bij de Hema overigens zat er in dit leuke blikje een lekkere pak roomboter koekjes lekker bij de thee!

Onderweg kwam ik bij Meneer Jamin dit vrolijke stippen schaaltje met paaseitjes tegen die perse op mijn dressoir moest komen te staan terwijl ik helemaal geen chocolade freak ben maar het staat altijd zo leuk.

Na dat ik klaar was met schuiven en alles een plaatsje heeft gekregen ben ik tevreden verder gegaan met mijn haakproject Een kleed voor over mijn hocker in Grannystijl van Ice-yarn in nieuwe kleuren om helemaal vrolijk van te worden en zeker met een grote mok thee en een ouderwets Hollands roomboterkoekje.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...