donderdag 9 mei 2013

Taartjes haken





Ik heb de knal-bloemen gelaten voor wat het is omdat ik het boekje Taartjes haken tegen ben gekomen en ik wilde er gelijk aan de slag met de leuke taartpatroontjes.
Niet dat ik de Knal-bloemen laat liggen sterker nog ik moet de kussen alleen nog in elkaar zetten en daar heb ik even de rust niet voor en voor kleine werkjes wel.

Op de foto is mijn allereerste taart-creatie te zien voor de eerste keer is het geslaagd nog nooit eerder heb ik op deze manier gehaakt je haakt een bakje een de laatste toeren haak je om de vulling heen beetje een priegel werkje maar heel leuk om te doen omdat je in zeer korte tijd een leuk resultaat hebt.

Je kan de taartjes zo leuk versieren als je wilt en er alles voor gebruiken.
Ik heb voor dit taartje een paar parelkraaltjes en een knoopje gebruikt die beide gewoon bij Xenos te koop zijn. Een leuk cupcake vormpje van papier er onder en het taartje mag gezien worden.

In het boekje Taartjes haken staan hele leuke creaties maar een groot minpunt is: de beschrijving die is voor de beginnende haakster of haker erg onduidelijk maar dat neemt niet weg dat er met logisch nadenken er wel uit te komen is maar jammer is het wel omdat juist voor de beginnende haakster of haker het juist leuk is om met kleine projectjes te beginnen.

Ik ga nog even door met taartjes haken omdat één taartje toch een beetje zielig is om neer te zetten.
Het resultaat laat ik zeker zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...