zaterdag 18 april 2015

Mega flower project


Een hele tijd niks aan de blog gedaan..ik ben bezig met een mega project een gordijn van 300 losse bloemen van het nieuwe garen van Durable By Clair nr 1.
Fijn garen om mee te werken maar echt voordelig is het niet. Helaas gaan er maar zeven en een halve bloem uit één bolletje. Maar de kleuren zijn prachtig ik geef mijn raam gewoon de schuld want die is gewoon te groot.

Ondertussen is de mand goed gevuld met bloemen,van de 48 bollen hoef ik er nog maar 14 bollen op te haken dus het einde is in zicht. En of ik nog een keer zoveel bloemen ga haken? Ik zeg nu nee maar als het gordijn éénmaal hangt en het resultaat is er naar misschien wel maar daar wil ik nu even niet aan denken.

Ik heb nog vele mooie dingen voorbij zien komen waaraan ik mij wil wagen en er is een cal in het verschiet, ik hoop dat ik dan alle bloemen bij elkaar heb gehaakt.

1 opmerking:

  1. Wat een werk, maar wat ziet het er mooi en kleurrijk uit !
    Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...