zaterdag 7 september 2013

Weggevertje!

 
Mijn eerste berichtje in september heb ik gelijk maar gereserveerd voor een weggevertje!
Ik heb een nagelnieuw boekje (zie op de foto) dubbel weliswaar met een andere kaft maar de inhoud is het zelfde.
Omdat het nieuwe boek veilig ligt opgeborgen in de kast zodat deze ook helemaal nieuw blijft heb ik mijn gebruikte exemplaar maar even gebruikt voor de foto.

Wat moet je doen om in aanmerking te komen voor het boekje eigenlijk niet veel! Alleen maar motiveren waarom je dit boekje wilt hebben en de leukste motivatie haal ik er uit en het boekje komt naar je toegestuurd.

Ik ben benieuwd naar jullie berichtjes...en.........Zaterdag 14 september 2013 wordt de winnaar bekend gemaakt. :-)

9 opmerkingen:

  1. Lieve diertjes zelf haken alleen de titel is al leuk dus de inhoud moet wel goed zijn, Ik ben dol op diertjes haken dus ik zou heel blij zijn met dit boekje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk zeg!! Ik wil graag een kansje wagen op het boe. Ik zou er leuke knufs van maken voor oa mn zoontjes maar wie weet ok andere kindjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wil graag binnenkort knuffeltjes gaan haken voor een goed doel bv project Poekie! Ik moet dan natuurlijk zoveel mogelijk boekjes hebben om er zo de mooiste uit te maken! En ook onze dochtertjes houden van lieve knuffels dus ook voor hen doe ik mee :)

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oww je kan nooit genoeg leuke beestjes haken..
    de wereld wordt er een stuk vrolijker van.

    dus ik waag ook een kans!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik haak als therapir voor mij handen en diekleine diertjes lijkt mij erg leuk om te doen en dat geeft mij weer nieuwe motivatie pm door te gssn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me fantastisch om een hele dierentuin bij elkaar te haken! :D

    Groetjes Ilse Naaijkens
    (Schoon van de HAAK)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beestjes haken is leuk, ik zie mezelf al zitten deze herfst / winter met een huispak en wollen sokken aan met de voeten bij het haardvuur, haken......uit dit boekje. Begin denk ik aan de uil.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben hard op zoek naar allerlei projecties om te haken voor een grote markt. Opbrengst gaat naar het goede doel. Lijkt me erg leuk om deze beestjes te haken:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wil al zo erg lang eens aan amigurimi's beginnen, maar lees niet graag patroontjes van het internet. Als ik deze niet win...dan ga ik aan het breien ;) !

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...