vrijdag 27 september 2013

Haak swappen

Ik ben inmiddels een paar maanden aangemeld op Facebook terwijl ik er in eerste instantie helemaal niets van wilde weten. Maar daar ben ik helemaal van terug gekomen want er ontstaan toch wel hele leuke initiatieven zoals de haakswap waar ik aan meegedaan heb.
Terwijl ik dit stukje zit te typen weet ik nog niet of mijn swap in de smaak is gevallen maar de swap verassingen die ik heb mogen ontvangen wel. Wat een leuke verrassing leuk ingepakt in pakpapier met vogeltjes en de inhoud is leuk kleurig helemaal mijn smaak.
Je wordt er helemaal vrolijk van en alle leuke dingetjes hebben een mooi plaatsje gekregen. Daarom wil ik Anneke Bosch heel erg bedanken voor het leuke swap pakketje.
Nu maar hopen dat mijn swap ook zo in de smaak valt.

1 opmerking:

  1. haha, ik heb precies hetzelfde, swap ook af en toe en het is zo leuk om te doen. Dit ziet er ook super uit. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...