vrijdag 16 augustus 2013

Zoals het vogeluishuisje tikt..........

Ik had bij deze webshop dit vogelhuisje besteld bij dit pakket zaten ook verschillende lapjes bij gevoegd maar die heb ik achterwegen gelaten omdat ik eigenwijs ben. :-) Als je haakverslaafd bent dan moet er iets gehaakt op dacht ik maar dan moet je wel eerst het huisje schilderen.
Ik ben naar de Hema gegaan om daar verf te gaan kopen omdat de verf in mooie heldere kleuren te krijgen zijn. Maar daar is ook alles mee gezegd want Hema verf dekt van geen meter en is eigenlijk niet mee te werken en nog duur in aanschaf ook.

Maar met bloed zweet en tranen is het mij toch gelukt om dit haakproject tot een goed einde te brengen en het klokje die ik in het huisje heb geplakt werkt ook!
Volgende keer andere verf gebruiken dat werkt een stuk makkelijker :-)

8 opmerkingen:

  1. leuk hoor ziet er wel erg leuk uit
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk vogelhuisje heb je ervan gemaakt!
    Enne je hebt er weer een volger bij hoor!
    Leuke blog heb je.

    Groet, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellge en vrolijke blog heb jij.Ik ga je volgen.

    Groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Héél erg vrolijk zeg! Leuk gemaakt (wel jammer van die verf, pfft!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vogelhuisje!! En wat een leuke blog heb je trouwens!!!

    Lieve groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...