woensdag 21 augustus 2013

Bling Blink neondoosje

Zomaar een kartonnen doosje van Xenos zo'n bruin saai doosje van karton die je dan moet op pimpen.
Toevallig had ik net een pakketje katoen met neonkleurtjes besteld en ik dacht al die kleurtjes ga ik voor dit doosje gebruiken.
Ik ben zonder enig patroon of idee begonnen onder het mom "ik zie wel waar mijn haaknaald beland" eigenlijk helemaal op gevoel gehaakt en gepimpt met lovertjes en bolletjesband.

Ik had gewoon zin om het bolletjesband een beetje onderaan het doosje te plakken en als een soort rokje een soort eigenwijsheid van mij.

Naar mijn idee is het een leuk doosje geworden voor decoratie of om er een cadeautje in te doen voor een verjaardag of zo.

3 opmerkingen:

  1. oooooooooooooo ikke is in luvvvvvvvvvvvvvvvvvv♥♥ vind het een onwijs gaaf mooi lief doosje geworden

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er goed uit, wat een leuk idee weer
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...