zondag 17 november 2013

Kitsch voor de donkere dagen

Buiten dat ik haakverslaafd en kleurenfreak ben kan ik mijn ogen ook niet afhouden van kitsch en dan kitch in het breedste zin van het woord zoals deze lamp! Deze kwam ik tegen bij een speurtocht naar een lamp op internet en het kan van mij niet gek genoeg zijn.

Zo heb ik deze lamp in een vorm van een kaketoe gekregen van mijn ma...
en heeft zelfs een naam "Meneer de Wit"en meneer de Wit die zorgt voor gezelligheid in een donker hoekje en overdag staat het leuk decoratief te wezen.
Dat het nu net niet in de smaak valt bij de meeste mensen kan mij niet storen van kinds af aan moest het anders en dat is nooit veranderd kan ik met trots vertellen....

Terwijl ik dit blogje zit te tikken kan ik verklappen dat ik ontzettend gezwicht ben voor de taart lamp die staat binnen kort te branden in mijn huisje Hoe leuk is dat?

En nu we het toch over verlichting hebben wat denken jullie? Naast Meneer de Wit  zijn er ook wat flamingo's aan komen vliegen en die hangen gezellig te bungelen bij meneer de Wit..

Aan kitsch zit een prijskaartje aan "meestal wel" maar via Ebay kan je wel eens geluk hebben en aan kitsch komen voor een zacht prijsje.... 

1 opmerking:

  1. Ik zou er lekker niks aantrekken wat een ander ervan vind . Ik vind dit kitsch zeker heel leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...