zondag 28 juli 2013

Bedank of felicitatie haak-idee

Even tussen door een bedank-knijpertje of je kunt het natuurlijk ook een felicitatie-knijpertje noemen gemaakt. Je kent het misschien wel heb je een leuk cadeautje gekocht en je kan net niet een bijpassend kaartje er bij vinden tussen de honderden kaarten die in de rekken staan

Ik heb de oplossing voor de haakliefhebbers je neemt een houten knijper en als je die niet hebt voor een paar centen kan je een zakje kopen in een winkel om de hoek.
Je neemt leuke kleurtjes (restjes) katoen en een leuk bloempatroon in mijn geval komt dit bloemetje uit het boekje bloemetjes haken van Christel Krukkert en aan je bloemetje naai je een steeltje gemaakt van een toertje vasten iets langer dan je knijper en als laatste haak je een leuk blaadje en  die zet je onder aan de steel vast.
Als je een accent wilt aanbrengen op het steeltje rijg je met een andere kleur een draadje door het steeltje heen.

Het bloemetje plak je met lijm vast op de wasknijper en als accent plak je vervolgens een leuk knoopje in het midden van de bloem.
Je knijpertje is af en naar eigen inzicht kan je een klein kaartje of briefje met een persoonlijk krabbeltje het helemaal afmaken.
Het voordeel van dit knjjpertje is dat je het overal aan kan bevestigen de mogelijkheden zijn oneindig.
Voor goedkoper dan een kaart heb jij een origineel bedankje of felicitatie bij je cadeautje. 


3 opmerkingen:

  1. Wow, wat heb jij een kleurrijke en mooie blog! Al die mooie granny's.... Prachtig! Ik ga volgen!
    Groetjes Sietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk heb nog een hele pot vol liggen met van die ouderwetse ronde knijpers , dat is dus dan ook wel leuk
    gr sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee, bedankt! Enneh... ik ben je blog gaan volgen, je hebt leuke dingetjes gemaakt (of moet ik zeggen geHaakt? :P ). Ik haak ook graag maar heb geen blog. Je kunt me wel volgen op google+. groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...